Jak wiadomo, czasem zdarza się tak, że pracodawca wysyła nas w podróż służbową. Warto jednak pamiętać, co prawnie składa się na nasze wynagrodzenie, podczas takiej podróży. Wynagrodzenia pracowników oddelegowanych obejmują nie tylko wynagrodzenie za samą podróż ale również koszty utrzymania pracownika, podczas podróży służbowej. Zaliczają się więc do tego koszty transportu, koszty biletów komunikacji miejskiej, koszty noclegów, jak również koszty żywności. Jak widać wiec, pracodawca ma obowiązek albo zapewnić pracownikowi odpowiednie warunki do funkcjonowania, podczas podróży służbowej, albo musi mu zwrócić wszystkie koszty, jakie poniósł pracownik na swoje utrzymanie, w trakcie trwania podróży służbowej. Warto również pamiętać o tym, że z tych przychodów, jakie pracownik otrzymał na swoje utrzymanie, nie trzeba się rozliczać. Są one wyłączone z obowiązku płacenia podatku. Warto pamiętać o takich rzeczach, aby potem móc domagać się swoich praw. Jest to bardzo ważne i z pewnością przydatne.
Wynagrodzenia pracowników oddelegowanych
Polecamy:
Nowości:
Szkolenia biznesowe
Gdy już założymy swoją firmę, powinniśmy przemyśleć co zrobić, aby rozwijała się w szybkim tempie. Właściciel firmy powinien dbać o to, aby jego firma...
Rozliczenie podatku dochodowego z zagranicy
Jeżeli podatnik mieszkał w Polsce przez 183 dni i nie posiada miejsca zamieszkania stałego za granicą, wszelkie swoje podatki rozlicza w Polsce.
Mimo faktu, iż...
Piłka zmyłka youtube
Zaskocz swoje dziecko
Zabawa jest czymś co towarzyszy człowiekowi przez całe życie - choć w miarę lat jej rodzaj i forma się zmienia. Jest ona...
Windykacja Należności B2C
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.