W dzisiejszym artykule skupimy się nad zagadnieniem własnego księgowego. Głównym powodem, dla którego firmy decydują się na zewnętrzną obsługę księgową jest czas. Nie ma co ukrywać, że cała „papierologia” w firmie potrafi być przytłaczająca, tym bardziej, jeśli mówimy o średniej wielkości firmy. Masa dokumentów, umowy o pracę czy zlecenie, faktury (zarówno kosztowe jak i sprzedażowe), a podatki trzeba płacić. Firm obsługujących inne podmioty pod kątem księgowości jest wiele i z reguły znajdują się w każdym mieście (małym i tym większym). Drugim powodem, dla którego warto zdecydować się na Biuro rachunkowe Chorzów  są pieniądze. Czasami bardziej opłaca się zapłacić za usługę u zewnętrznej firmy niżeli zatrudniać księgowego nawet na pół etatu. Warto mieć na uwadze fakt, że często biura rachunkowe biorą pełną odpowiedzialność za swoje działania. Więc jeśli nastąpi rażący błąd ze strony biura, ta bierze odpowiedzialność za swoje czyny na siebie. Koszt księgowości dla średniej firmy zamknie się w kwocie 700-1000 zł/miesiąc.