Przedsiębiorca, który chce zaistnieć na rynku, musi mieć na uwadze wiele różnych czynników, które albo będą go motywować do wdrażania różnych pomysłów, albo blokować. Jednak niezależnie od sytuacji, to co nie pozostawia złudzeń to fakt, że w firmę trzeba inwestować. Każdy nowy produkt, bądź nowa usługa powinna być możliwie jak najszerzej omawiania tak, by jak najwięcej odbiorców mogło się o takich nowościach dowiedzieć. Zatem wybierając różne formy reklamy, warto mieć na uwadze przede wszystkim te, które są po pierwsze skuteczne, a po drugie nie generują ogromnych kosztów. Skupiając się właśnie na takich rozwiązaniach, będzie można je stosować cały czas, niezależnie od tego, czy firma będzie notować duży przychód, czy też nie. Z kolei chcąc wybrać jakieś bardziej kosztowne formy reklamy, warto dokładnie przeanalizować tak możliwości finansowe firmy, jak i skuteczność sposobów reklamy, które wydają się być najbardziej właściwe. W ten sposób można liczyć na to, że taka inwestycja przynajmniej w jakimś stopniu sprosta oczekiwaniom przedsiębiorcy.